1. Dyskoteki organizowane są dla uczniów Szkoły Podstawowej w Rogalinku według ustalonego planu Samorządu Uczniowskiego na początku roku szkolnego
2. Czas trwania dyskoteki: 17.00 – 20.30 .
3. Organizatorem dyskotek jest Samorząd Uczniowski wraz z opiekunem.
4.Fundusze uzyskane z dyskoteki, zgodnie z regulaminem SU, przeznaczone są na potrzeby SU oraz szkoły.
5. Dyżur na dyskotekach pełni trzech nauczycieli i dwóch rodziców.
6.W czasie dyskotek należy zachować ład i porządek, nie oddalać się też poza teren szkoły.
7. Za zniszczenie mienia szkoły odpowiadać będą materialnie rodzice uczniów, którzy dopuszczą się dewastacji.
8.W wypadku nieprzestrzegania zasad właściwego zachowania nauczyciele pełniący dyżur mogą zakończyć dyskotekę o dowolnej godzinie.
9. W dyskotekach mogą uczestniczyć gimnazjaliści, którzy
10. Regulamin obowiązuje także uczniów gimnazjów
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa im. Adama Wodziczki w Rogalinku