Regulaminy

Regulamin dyskotek szkolnych

1. Dyskoteki organizowane są dla uczniów Szkoły Podstawowej w Rogalinku według ustalonego planu Samorządu Uczniowskiego na początku roku szkolnego

 

2. Czas trwania dyskoteki: 17.00 – 20.30 .

 

3. Organizatorem dyskotek jest Samorząd Uczniowski wraz z opiekunem.

 

4.Fundusze uzyskane z dyskoteki, zgodnie z regulaminem SU, przeznaczone są na potrzeby SU oraz szkoły.

 

5. Dyżur na dyskotekach pełni trzech nauczycieli i dwóch rodziców.

 

6.W czasie dyskotek należy zachować ład i porządek, nie oddalać się też poza teren  szkoły.

 

7. Za zniszczenie mienia szkoły odpowiadać będą materialnie rodzice uczniów, którzy dopuszczą się dewastacji.

 

8.W wypadku nieprzestrzegania zasad właściwego zachowania nauczyciele pełniący dyżur mogą zakończyć dyskotekę o dowolnej godzinie.

 

9. W dyskotekach mogą uczestniczyć gimnazjaliści, którzy

  1. przy wejściu zostawiają aktualne legitymacje szkolne i otrzymują je dopiero
  2. przy wyjściu z dyskoteki.

 

10.  Regulamin obowiązuje także uczniów gimnazjów

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 22.04.2009
Dokument wytworzony przez: Rada Pedagogiczna
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Katarzyna Jaszczak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 stycznia 2011 10:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Jaszczak
Ilość wyświetleń: 2213
07 stycznia 2011 10:16 (Katarzyna Jaszczak) - Dodanie dokumentu.